Desperately Seeking Shirley
S3, E3: Shirley gets embroiled in a court battle with Alan when Ivan Tiggs challenges the post-nup she drafted; Jeffrey and Denise uncover incriminating evidence as they prepare the defense of Scott Little; Denny Crane is still stuck with his "dwarf" problem.