Dethwater
S1, E2: In an attempt to make their next album the most brutal ever, Dethklok commissions a Russian nuclear submarine to record deep in the Nordic waters. Underwater, the band copes with seasickness, whale and radar pings infecting their tracks, and loss of food and oxygen.