Metalocalypse
Death-metal band Dethklok has a lingering effect on its fans, who take the words seriously and do anything Dethklok lyrics say. The government fears the band's influence and sets out to destroy it by covert means.
It?s Murderface's birthday and the whole band realizes that he's the hardest guy in the world to shop for. Murderface throws himself a party, which he hates, until the rest of Dethklok surprises him with their gift.
The band plays a song that unintentionally wakes a deadly Nordic Forest Troll. Dethklok doesn't care until they learn that the Troll is knocking out all DSL lines, making their Internet really slow. Dethklok must write the world's first Death Metal Lullaby to put the demonic beast back to sleep.
In a legendary bad move, Dethklok decides to do standup comedy. Pickles remains traumatized by a heckler while the rest of Dethklok learns that comedy is all about embracing the hate. Dethklok finds that they are very much naturals at this. The physical comedy routine they work out really kills.
Uncomfortable and embarrassed, Dethklok painfully endures while their parents are in town for a visit. The guys are at first pissed and doubtful when their parents announce the release of their "Parents of Dethklok" album, but are then impressed by the depth of their parents' anger.