Deus Ex Machina
S1, E6: Surprisingly, the person who comes to Versailles to save the royal marriage is Marie Antoinette’s brother, Joseph, who realizes he will have his work cut out if he’s going to unite this estranged couple. Time is running out to save the Franco-Austrian alliance.