Development Day
S2, E1: The teachers are back at Willard R. Abbott Public School for development week, a time to prepare for the upcoming year before the students’ first day of school. Post-breakup, Janine is determined to start the year off right and leave her problems at home. With this new outlook, she takes on organizing the faculty mixer and announces a special celebrity surprise she planned for the kids’ first day. Meanwhile, Ava runs a side hustle out of the school parking lot and Gregory, now a full-time teacher, is in over his head with the curriculum.