Devil's Dissections
S17, E1: The SVU is called to a familiar crime scene - the beach where serial killer Gregory Yates (guest star Dallas Roberts) buried his many victims. When another body washes ashore, Detective Rollins (Kelli Giddish) tries to coax him into confessing, but the surprising information he provides sends shockwaves through the police department. As the case goes to court, Barba (Raúl Esparza) faces off against two hotshot defense attorneys in a trial that leads to blackmail, an incriminating confession, a new victim and a fugitive suspect. Part One of Two.