Diamond in the Rust
S1, E2: Carlos buys a '57 GMC big window truck and finds a buyer who wants it turned into a low-riding hot rod, in a hurry. Bad repairs and a bent chassis make it a huge job, so to offset costs, Carlos buys an oddly decorated '64 Impala as a quick flip.