Did Aliens Nuke Mars?
S6, E8: A strange discovery by NASA's Mars Curiosity rover suggests the Red Planet was home to an alien nuclear war 300 million years ago, and experts investigate if an extraterrestrial Armageddon transformed an earth-like world into the wasteland we know today.