Did Jesus Expect to See the World’s End?
Сезон 1, серия 5: Grasp how scholars and historians have approached the historical accuracy of the Gospels, and track the developing critical view of Jesus as an apocalyptic prophet. Contemplate the core tenets of Jesus’s teachings regarding the coming kingdom of God, and how his views threatened the social order of his time.