Did We Nuke Jupiter?
S2, E5: Could NASA really be responsible for a nuclear explosion on Jupiter? Could new evidence finally reveal the truth behind the mystery of the iconic face on Mars? What unknown force crashed a spacecraft from the Apollo program into the lunar surface?