Different, Not Better
Сезон 4, серия 3: Andy is partnered with Swarek’s new girlfriend, Officer Marlo Cruz. When they come face-to-face with an out of control EDP [Emotionally Disturbed Person], their differences are put to the test and one of them has to pull the trigger.