S1, E3: From the safety of home, Josh shares updates and footage from his adventures hunting the mysterious mountain-dwelling yeti; TV personality Dave Turin ("Gold Rush: Dave Turin's Lost Mine") joins in to discuss his season finale and winter challenges.