Diner Eats and a Fieri Treat
Сезон 40, серия 12: On Maui, Guy Fieri and his family stop by musician Mick Fleetwood's restaurant to whip up lamb with mint pesto. Then, Guy returns to a diner in Wisconsin and savors the burgers and specials at a joint in Houston.