Disruption
S2, E1: As the Morales family mourns Delfia’s senseless death, Izzy (Otmara Marrero) is consumed with thoughts of revenge. Rask (Martin Freeman) makes a Faustian bargain with Russian gang leader Vera (Vera Cherny), who offers up one of her men as the fall guy for Rask’s crime. Nick is terrified that he will be next on the Russians’ hit list, but Vera has other plans for him. As the new king of Little Haiti, Ronald (Edi Gathegi) faces mounting challenges from rival gangs, gentrification and an increasingly restive crew. He recognizes a potential life-altering solution when his son Touie (Kelvin Harrison, Jr.) comes up with an ingenious, albeit risky, idea to change the gang’s business model.