Do Anything for Clout
시즌 1, 에피소드 5: As Brianna deals with a painful reminder of Jeff's infidelity, the group hopes a performance at the American Music Awards will solidify their comeback; Lauren struggles to identify with her alter ego, Lil Muffin.