Queens
The four stars of a once popular girl group reunite for a chance to recapture their fame and regain the swagger they had in the '90s.
After a bad review, the women come to terms with the fact that their old image and music no longer serve them; while Naomi struggles to maintain creative control, Brianna argues for a more collaborative group effort; Eric takes Valeria out to dinner.
Brianna faces some unexpected emotions and circumstances in her home life; Jill continues to struggle with her romantic relationships; Naomi grapples with the truth behind the identity of JoJo's father.
As Brianna deals with a painful reminder of Jeff's infidelity, the group hopes a performance at the American Music Awards will solidify their comeback; Lauren struggles to identify with her alter ego, Lil Muffin.
As the ladies prepare to shoot their first music video in nearly two decades, Brianna has a hard time maintaining a work-life balance; Lil Muffin works to reestablish her career; Jill continues to manage her public image.