Сезон 1, серия 2: After finding Secret Service agent Bill Evans’ body in an abandoned house, Ethan continues to search for clues with the help of Beverly. Meanwhile, Theresa and Ben decide to go to Idaho to look for Ethan and Ethan finds out why residents of Wayward Pines always have to answer their phones.