시즌 2, 에피소드 8: As the battle between Hortensia and Valencia begins, Isabella and the Jester are ready to surrender, but when Isabella hears Madalena's demands, she returns to the Hortensia camp and rallies the troops to fight. Against Gareth's wishes, a frightened Madalena turns to Wormwood to teach her the evil magic of the "Dark Dark Evil Way," or D'DEW.