Do you Believe in Coincidences?
Сезон 1, серия 4: A new corpse of a young woman and contradictory clues: suicide or homicide? Behzat doesn't fall for any traps or manipulations and continues to dig into Engin Demirdelen's affairs, finding what he's looking for and more reasons to incriminate the influential family. Mürzel and Süleyman share their secrets.