The Life and Legend of Wyatt Earp Dodge City Gets a New Marshal
S2, E2: Earp becomes the new marshal of Dodge City and immediately finds himself fighting off gunmen working for the Big T gang; determined to bring order to the city, Earp gathers local support as the gang holds the sheriff of Ford County under siege.