Dog Days
S11, E4: With the Gloucester season in full swing, the Hot Tuna’s year goes from bad to worse as TJ must take his beloved Reba to the ER after a health setback. Meanwhile, on the water, the fleet rallies around the Ott clan as Tim Sr., Mike & Jarrett take the boat to Chatham in an effort to finally get the Hot Tuna on the leader board.