Dog vs. Cat: Battle for the BFF
S1, E4: It’s the ultimate ANIMAL SHOWDOWN: Dog vs. Cat for the bragging right of the BEST COMPANION. Using science, we’ll measure their smarts and skills to see who’s the top dog OR cat’s meow!