Doggie Delivery
S1, E3: Early spring in Nebraska brings new life and unpredictable veterinary challenges for Drs. Erin and Ben Schroeder as they treat a cow’s prolapsed uterus, diagnose a deadly intestinal disease and perform a canine C-section with sons Charlie and Chase assisting. The vets also tend to an injured wild owl, a sheep too weak to stand and a litter of cats with ear mites.