Don't Drop the Beat!
S19, E7: Iron Chef Michael Symon and actress Brooke Shields band together to take Bobby Flay down. With Italian chef and restaurateur Carla Pellegrino and Atlanta's Idris Muhammad on their side, Bobby will be singing a different tune.