10 Things I Hate About You Don't Give Up
S1, E5: Chastity convinces Bianca to become Joey's lab partner to help him avoid academic suspension from the football team, in exchange for a spot on the cheer squad. Kat attempts a biodiesel conversion on her eco-unfriendly car.