10 Things I Hate About You
Love the movie? Get reintroduced to Kat and Bianca, two very different sisters just trying to get through high school.
Bianca enlists Cameron's help in finding the location of a house party she desperately wants to attend, while Kat uses a fake ID to get into a bar to spend time with Patrick.
Bianca attempts to shed her good girl image by starting a rumor she's dating an older man. Kat finds Patrick's school bag and discovers something in there that changes her view of him.