Don't Go
S1, E7: When David and Karen Crawford disappear from a remote campsite in the mountains, the FBI task force quickly jumps on the trail to hunt down the kidnapper. Just as things start heating up between Kick and Noah, Bishop runs into a familiar face and Kick senses a romantic undercurrent. Frank and Kennedy get wind of a couple of suspects who may have a motive to harm the Crawfords, and they wonder if this crime is linked to a past, unsolved case. Running out of time, Kick and Bishop search for clues in the forest and the team realizes they aren’t dealing with an amateur, rather a skilled and dangerous predator who won’t back down easily.