Don't Hate the Player
S2, E5: Jane and Maura investigate after the coach of the Boston Pilgrims baseball team is found dead in the locker room. The death comes as the team owners and a star player battle for control of the team. Meanwhile, Jane's brother Tommy (recurring guest star COLIN EGGLESFIELD - Something Borrowed, Melrose Place) returns home after being released from jail.