Сезон 2, серия 5: Scarlett dreads doing a benefit concert because Jeff orders his stars to flaunt their sex appeal, which is something she's uncomfortable doing. Meanwhile, Rayna wants to buy the rights to her music; and Gunnar and Avery work with Scarlett's pal Zoey.