The Rap Game Don't Underestimate Nobody
S3, E12: One week before signing an artist to So So Def, JD tests the young rappers in a battle rap. Iconic rappers John John Da Don, Arsonal, Charlie Clips, DNA, and Calicoe train and prepare the group.