Double Agent
S2, E14: Sydney, Vaughn and Jack must determine whether CIA agent Lennox (Ethan Hawke) is who he says he is after his deep-cover mission is compromised. WHen Sydney rescues Lennox, she discovers an instant connection: they've both lost someone they love to the job. Yet even her judgment is thrown when Vaughn and Jack discover that Lennox was pursing a technology that allows people to change their appearance.