Double Date Double Down
S5, E16: Ben and Riley realize they are in for more than they bargained for with dating older, more mature adults, and work to come up with a plan to get out of their respective relationships. When Bonnie and Tucker gain insider information about players on Danny's hockey team, they bet against the Rangers to win some cash.