Double Jeopardy
S3, E1: Magnum and Higgins' new clients hire them to find their missing brother last seen on the island, leading to Higgins being shot and TC abducted when a secret case of revenge is revealed during the investigation. Also, Higgins (and Magnum!) are surprised when her surgeon asks her out.