Double Time
S7, E2: In Miami, Detective Ervens Ford is called to a shooting in a Little Haiti cafe. Witnesses say it was a robbery gone bad. But just as Ford and his team close in on their suspects, the team gets assigned to a second homicide investigation. It's a race against the clock for the team to solve both cases.