Bat Masterson Double Trouble in Trinidad
S1, E13: When Bat learns that a man sporting a derby and a cane and claiming to be "Bat Masterson" has set himself up as sheriff of Trinidad, Colorado, he immediately rides there to investigate to protect his name.