S1, E103: Cyborg convinces Raven to create a magical double of himself and Beast Boy so they will both always have someone to play with./ Robin gets up the courage to ask Starfire on a date only to find that she has already agreed to go out with Speedy, Robin's archrival ... so Robin kidnaps Speedy!