Dover, Denver
S1, E5: The TMOGs are on the edge of their seats as Jade is helpless to stop her family from spiraling out of control. Cheyenne & family root for Ashley and Bar as they make a tough wedding decision. Amber & Krystal hope Jeremy can make Addie's birthday party.