Down and Derby
S2, E4: Dr. Pol and his hard-working team have another packed schedule of farm calls and clinic appointments. A horse in rapidly worsening health and a hairless calf with a poor chance of survival take their toll on the team. However, their expertise and dedication is the result of a healthy newborn calf and a beagle that survives a serious neck injury. Another busy, emotional week only secures the fact that Pol Veterinary Service is in serious need of more help.