Dr. Klaustus
S7, E13: Roger acts as the Smith family therapist under his "Dr. Penguin" alter-ego, but his services are put on hold when he is sent to Iraq to fight in the war. Klaus seizes his opportunity to be the go-to counselor of the household, but ends up causing a major ruckus.