Draft Drama
S2, E2: It's high drama during the LFG Draft! Sparks fly and tensions are at an all-time high, as unresolved issues between Drake Morreaux and Bubba Ray Dudley come to light. Newcomers Summer Sorrell, Haze Jamison, and former Miami Dolphin Trill London have debut matches against LFG veterans looking to "show up and show out" to earn the first points of the season.