Drunk Mystery
S5, E7: Drunk History investigates Agatha Christie's disappearance, the anonymous letter writer who terrorized Circleville and the mastermind behind America's only unsolved airplane hijacking, with Kirsten Dunst, Vanessa Bayer and Taran Killam.