Dublin to Portland
시즌 1, 에피소드 5: Jacinta Baille lives in Dublin with her husband Adrian and her two daughters Emily (4) & Anabel (2). Her sister Savina lives in Portland Oregon with her husband Tony and daughters Nicola and Louise.