Total DramaRama Duck Duck Juice
S1, E2: After daring each other to drink Chef's Pegasus Rainbow Latte, Izzy and Jude are jacked up like crazy and Duncan and Courtney take a road trip to try and replace the drink before Chef finds out it's gone.