Dying Is Easy
S13, E15: Abby and Sam try to treat an obnoxious aspiring comedian, Simon (Freddy Rodriguez), with mysterious symptoms. Pratt gets into trouble as he is questioned about the death of a patient. And Neela is thrilled when Dubenko (recurring guest star Leland Orser) allows her to scrub in on a kidney donor surgery.