Ear-sy Rider
S3, E1: A biker gang hangs out at Bob’s Burgers as they mourn the loss of their beloved leader “Horny Dave.” Meanwhile, Louise (Kristen Schaal) has an identity crisis when her bunny ears are stolen and everyone – including the biker gang – rallies around her.