Echoes
S17, E21: Steve is torn on a decision for a work-study program that could dictate his path to college, and he eventually settles on working with weatherman Memphis Stormfront at Channel 3 News. While on the job, Steve discovers that Memphis’ forecasts have been performing poorly due to his refusal to use the station’s weather Doppler. Memphis reveals that the Doppler doesn’t predict the weather, it predicts the future, but at the cost of one’s sanity. Desperate to see what his future holds, Steve begins to use the Doppler, but with disastrous results. Meanwhile, Roger tries to restart his country music career.