Edge of Nowhere
Сезон 3, серия 18: Bravo Team searches for a new terrorist group leader who is orchestrating violent resistance to peace negotiations in Afghanistan. Also, Clay learns what it means to be a leader and Sonny works to repair his relationship with his father in Texas.