Egg Drop
S2, E8: When the eighth-grade science class participates in an egg drop activity, Janine insists her second-grade class joins in. Even when the science teacher and Gregory tell her that her students aren’t ready for physics lessons, Janine is determined to prove them wrong. Then, when Barbara is shocked at the clothing one of her student’s parents wears, she learns to not judge someone solely based on their appearance.