Eggheads
시즌 1, 에피소드 7: The Sliders travel to a world where academians, not athletes, are the national heroes, and Quinn's double has achieved superstar status. With the possibility that this earth's Quinn and Arturo have also unlocked the key to sliding, the real Quinn and Arturo assume the identities of their doubles.