Einstein: Chapter Six
S1, E6: After moving his family to Berlin for work, and to be closer to his new love Elsa (Emily Watson), Albert Einstein (Johnny Flynn) sets out to prove his theory of general relativity. He enlists the help of an astronomer to photograph a solar eclipse in Russia, but the expedition goes awry. Einstein’s affair becomes less secret, and Elsa forces an ultimatum: divorce Mileva or lose her forever.